14. mája 2017

Potulky prírodou/14 (...ach, zbožňujem jar 🌼...)

Zbožňujem jar, tak veľmi, že na to nestačia ani slová, ktoré sú v tomto prípade možno aj zbytočné. Všetko za mňa totiž povedia nasledujúce fotografie 😊, pretože dnes som si pre vás pripravila nový článok potuliek prírodou, aby som vám ukázala, aká nádherná jar zavítala aj k nám, na sever Slovenska...
🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶🏶
Som taká očarená z tejto prekrásnej Božej záhrady, ktorú nám dal a dúfam, že sa vám aspoň niektoré fotky páčili. Popravde, na dnes som mala pripravenú recenziu na knihu Sabotáž od Dani Pettreyovej, ale ešte stále s ňou nie som spokojná 😕, tak som musela vymyslieť plán B. A keďže sa mi fotky zbierali, už aj bolo na čase konečne nejaké tie potulky prírodou pripraviť, aby som zas s krásou jari neprišla až niekedy v lete 😂.

Dúfam, že sa vám článok páčil a i vy si užívate hrejivé lúče slnka a tento pekný slnečný deň. A nezabudnite dnes poriadne vyobjímať svoje mamičky...dnešný deň by mal byť len o nich❤.

Majte sa krásne a vidíme sa pri ďalšom článku...

16 komentárov:

  1. Tie fotky sú úžasné! Dnes som sa zobudila do slnkom zaliatej nedele a tieto fotky presne vyjadrujú to, ako sa cítim. Slniečko svieti, záhradky rozkvitajú, všetko sa zelenie a ja som sedela v záhrade a čítala som si. Ach, zbožňujem tú jar (a tvoje fotky :))!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne❤^.^❤ Som veľmi šťastná, že sa ti tak páčia a že v tebe vyvolávajú také krásne pocity :))
      Prajem ti ďalší, rovnako nádherný deň❤

      Odstrániť
  2. Opäť nádherné fotky. Zbožňujem, ako sa zameriavaš na tie detaily. Ako vidíš každý malý kvietok, každý lístoček. Ako ich miluješ. A ten cit sa prenáša aj do tých fotiek. Keď sa na ne dívam, cítim sa šťastná, aký nádherný je ten svet okolo nás.
    Neuveriteľne si mi spríjemnila večer. Za to ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, veľmi pekne ďakujééém❤^.^❤ Zbožňujem makro, takže sa najradšej zameriavam práve na tie detaily :D A ty si to tak krásne napísala...úplne si ma dostala ^.^ Svet je naozaj nádherný, len keby sme si ho väčšmi vážili...
      A ty si mi spríjemnila deň týmto krásnym komentárom, ďakujem ti za to❤❤❤ Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  3. Jej, niektore fotky su velmi pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To su ale prekrasne fotky mony!!! Zamilovala som sa do nich. Veruze sa ti podarili. Len tak dalej. Najviac ma dostala ta s tymi siskami. A tie modre kvietocky 😍 nie je to veronika?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém krásne, Bleise❤^.^❤ Áno, je to Veronika lekárska...to je taký nádherný a skromný kvietok...a skutočne fotogenický :D
      Ďakujem za tvoj komentár, veľmi si ma ním potešila...prajem ti nádherný deň ^.^

      Odstrániť
  5. Mony, nesúhlasím s berenikou, že niektoré tvoje fotky sú veľmi pekné. Všetky sú totiž pekné. Nie, ony sú viac ako pekné. :) Toľko farieb ♥.♥ Poviem (čítaj: Napíšem) asi iba toľko, že si najtalentovanejší talent zo všetkých talentov. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julka moja zlatá, ty si taký poklad❤^.^❤ Jój, tak sa teraz usmievam a mám z tvojich krásnych slov obrovskú radosť❤❤❤ Takéto lichôtky si skutočne nezaslúžim, no potešia, to je pravda :D Vážim si to Julka, naozaj :)) Ale vážne, tak sa teraz usmievam a asi ani spať nepôjdem, taká som šťastná ^.^
      Maj sa krásne a naozaj ďakujém❤

      Odstrániť
  6. Na severe síce jar očakávate o čosi dlhšie, no myslím, že jej konečný príchod potom poteší o to viac - súdim aj podľa Tvojho nadšenia, ktoré z článku a fotiek priam srší a sama viem, ako som sa tešila, keď spopod snehu vykukli prvé snežienky.♥ A tie zakvitnuté stromčeky, všade navôkol sladká voňa....och. Áno, tiež jar zbožňujem.:D
    Hneď druhá fotka je absolútne očarujúca a rozkošná (ale to sú napokon všetky) a zároveň poukazuje na to, aké neuveriteľne veci dokáže Matka príroda vyčariť z tak drobunkých semienok. To ako si to pomenovala je naozaj výstižné – Božia záhrada, prekvitajúca krása, dych berúci raj, ktorý človeku dodáva všetku tú potrebnú energiu, radosť a nádej. Fotky určite viac ako len potešili. Nádherné zábery, vďaka ktorým môžem nahliadnuť aj tam k Vám a že sa máte čím chváliť! Takýto plán B za mňa jednoznačne môže byť častejšie.:D♥
    Aj ty sa maj zatiaľ krásne Mony.♥ Teším sa na ďalšie články a recenzie.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, tá jar...vďaka nej mám každý deň dobrú náladu :D No bodaj by nie, keď všetko naokolo tak nádherne kvitne a zelenie a...a zas neviem nájsť slová, jar je jednoducho dokonalá♥^.^♥
      Aj mne sa páči, taký inšpiratívny bojovník...pripomína mi aj knihu Vyvolenie od Rachelle Dekkerovej, kde sa píše, citujem: „Verím, že kvet neexistuje na to, aby bol pekný, ale aby rástol. Mnohé semienka v zemi sa scvrkli, ale toto vyrástlo. Už v tej chvíli bol kvietok vyvolený a krásny.“...naozaj, hlboké posolstvo♥♥♥
      A ĎAKUJÉM...veľmi si vážim tvoje nádherné slová, komentár a aj pochvalu❤❤❤ Prajem ti nádherný deň ;))

      Odstrániť
  7. Zase se rozpadám nad tvích fotkách <3 já jaro miluju jen mě vadí ta alergie :D Ta fotka s berušou? No nemilujují <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥^.^♥ Veľmi ma teší, že sa páčia❤ Tá alergia, fú, nezávidím. Našťastie v tomto smere nemám problém, no moja mamina a sestra to šťastie nemajú a alergia im tiež dáva zabrať :/
      Inak mne sa tak páči vaše pomenovanie pre lienku - beruška, to znie tak milo❤ Maj sa krásne a ďakujem ešte raz :)

      Odstrániť
  8. Óóó, aj keď je už jar asi definitívne za nami a do svojich šiat sa už pomaličky oblieka leto, tieto fotky úplne presne vystihujú tú nádhernú jarnú atmosféru :) Sú naozaj krásne, Mony, a som veľmi rada, že zisťujem, aká krásna príroda je na tom našom Slovensku :) A jej čaro môžeme okúsiť aj pri obyčajnom pohľade na krásne kvety či poľnú trávu :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém, veľmi si vážim tvoju pochvalu a aj krásny komentár♥^.^♥ Matička príroda je skrátka prekrásna a talentovaná umelkyňa ;)) Vie, ako nás potešiť a šokovať svojím talentom a myslím, že si nás obdiv rada užíva inak by sa toľko nesnažila :D
      Ďakujem ešte raz a prajem ti nádhernú nedeľu...

      Odstrániť