10. júla 2017

Štyri mesiace za nami - alebo, keď Mony skratuje mozog a totálne jej preskočí😅

Keď som sa konečne rozhodla, že sa pustím do písania až štvormesačného zhrnutia a k nemu pridám i štyri mesiace Piesne radosti, zrazu som počula svoje "karhavé ja" ako mi vyčítavo huláka v hlave: „No pekne, Monika! Takže až po štyroch mesiacoch si sa rozhodla konečne dokopať do tohto článku? Chceš čitateľov, ktorí rozklikajú tento článok v domnienke, že je ako - tak stručný (čo je teda u teba naozaj nepravdepodobné, ale zázraky sa dejú), unudiť k smrti? Že ti nie je hanba!“ 
Au, to zabolelo, ale o chvíľu na to sa ozýva ďalší hlas a mne sa zdá, že som súca na psychiatriu: „No, jój, to je toho! Prosím ťa, tak si aspoň pozrú obrázky!“ Aha, tak to bola isto moja flegmatická časť. 
„Prepánajána, tak ho rozdelím na dvakrát a zo siahodlhého článku bude len dlhý. Kde si nechala rozum?“ Fú, takže aj vynaliezavá časť si ukradla priestor. Páni, ja som fakt cvok...😅
To viete, som lenivá a k týmto článkom sa motivujem naozaj ťažko. Avšak mám ich rada, lebo sú mi ako taký „denníček“, len v tomto prípade by som ho premenovala na „mesačníček“ (ehm, ale to vyznieva dosť čudne 😶 Dámy, asi viete, kam mierim 😂). No nič, tak sa poďme teda pozrieť na tie štyri mesiace, nech už konečne môžem napraviť svoj rest, a tak pokojne budúci mesiac začať s čistým štítom, nech neprovokujem svoju psychiku...
Marec
Ach, marec! Mesiac kníh, mesiac prvého jarného dňa, mesiac mojich narodenín...to by sa patrilo byť na blogu aktívnejšou, prísť aj s niečím novým, s nejakým projektom (možno i vlastným, ak by som potrápila mozgové závity, tak by hádam i niečo vyprodukovali 😁), skrátka priniesť niečo viac! Hm, pekný plán, avšak realita bola od tejto predstavy na míle ďaleko. Na blogu sa objavilo síce 5 článkov, čo je na moje pomery krásne číslo, no i tak to nie je ono 😒.

Dôvodom všetkého je, že Mony zas podľahla lenivosti! Fú, ale tak, aj reálny život mi máva pred nosom, aby sa mi pripomenul a oberá ma o čas na blogovanie, no budem úprimná, niekedy mám toho času celkom dosť. Ale hlavné je, že som sa aspoň k niečomu tento mesiac mala. A tak vznikli až tri recenzie (aspoň že tak!) na knihu Láska spod klobúka od Jen Turanovej (recenzia TU a vrelo odporúčam všetkým romantikom), Kováčov učeň od Laury Frantzovej (recenzia TU a taktiež skvelé čítanie pre romantické duše. Síce ma od istého okamihu kniha sklamala, ale i tak je to krásne čítanie) a Cinder od Marissy Meyerovej (recenzia TU a popravde by táto kniha mala byť povinnou zastávkou všetkých nadšencov YA, ale prekvapivo zaujme i tých, ktorých už tento žáner veľmi neberie, čo je, prosím pekne, môj prípad. Dokázala ma prekvapiť a získať si ma, aj keď na druhej strane nie som ohúrená, no čítanie to bolo skvelé!). Takže toto boli prvé tri články, ktoré sa v marci na blogu objavili. Ostatné dva nie sú až tak podstatné (súhrn za február a vyhodnotenie súťaže), takže sa u nich nebudem pozastavovať.
Tento mesiac mi pribudli tri krásky. Kováčov učeň a Vyvolenie sú recenznými výtlačkami od vydavateľstva i527.net (veľká - preveľká vďaka za obe) a knižku Princezná a goblin som si kúpila sama ako darček k narodeninám. No o nej bližšie až o čosi nižšie 😇.
Apríl
Z apríla si, úprimne, veľmi toho nepamätám. To tá moja hlava deravá! 😑 Avšak marí sa mi, že sa mi ničoho nechcelo (však poznáte apríl: raz sa usmieva, inokedy len mračí; raz sa raduje, inokedy na všetkých iba kričí...) a do písania už vonkoncom nie. Ale i tak som napísala nakoniec dve recenzie na TOP knihy a to Vyvolenie od Rachelle Dekkerovej (recenzia TU a odporúčam všetkými desiatimi každému milovníkovi YA a dystopii, alebo nie, odporúčam ju VŠETKÝM, bez rozdielu v obľube žánru. Och, táto kniha má v sebe toľko posolstiev a myšlienok a hodnôt a...fú, normálne mám chuť si ju prečítať opäť. Pre mňa je to zatiaľ naj kniha, ktorú som tento rok čítala) a Ví o tobě od Sarah Pinboroughovej (recenzia TU a taktiež môžem iba odporučiť! Výborný psychologický triller, na ktorom som bola skutočne závislá. Doteraz si pamätám o čom bol, dokonca sa mi v mysli odkrývajú aj detaily akoby som knihu dočítala len včera. Ou, to bolo niečo!). No, a pri dvoch recenziách i ostanem, lebo tento mesiac sa na blogu nič iné neobjavilo...no comment.
Na články bol apríl síce chudobný, no na prírastky naopak celkom bohatý. Pribudli mi štyri výborné knihy. Prvou je titul Sabotáž od Dani Pettreyovej. Na tento záverečný diel série som sa veľmi tešila, pretože túto Aljašskú sériu mám, aj napriek istým výhradám, skutočne veľmi rada. A ďakujem za ňu vydavateľstvu i527.net...veľké ĎAKUJEM

Ďalšie tri krásky, ktoré môžete vidieť nižšie, mi prišli od internetového kníhkupectva zachej.sk. Musím povedať, že všetky tri sú pre mňa veľkým pokladom a isto by sa stali nejednému kresťanovi. Duchovnú literatúru obľubujem, pretože mi otvára zamknuté dvere od ktorých som doposiaľ nemala kľúč a môj vzťah k Bohu sa naozaj za posledné roky veľmi zmenil. A napomáhajú mi k tomu i takéto výnimočné knihy, aké mi prišli od spomínaného internetového obchodu, za čo im veľmi - preveľmi ĎAKUJEM
Vyvedená z miery od Lys TerKeurstovej je výborná motivačná kniha pre všetky ženy, ktoré sa cítia menejcenné, skľučuje ich depresia, či nad nimi preberajú kontrolu negatívne emócie. Kniha mi dala naozaj veľa. Bola písaná sviežo, s humorom a Lysa je vskutku výnimočná žena. Odporúčam a jednoznačne hodnotím plným počtom bodov.

10 000 dôvodov od Matta Redmana je emotívna a krásna kniha, ktorá odrážala nádej a povzbudenie. Recenziu na túto knižku určite prinesiem aj na blog, ale to viete, bola písaná pre stránku Zachej a tak istý čas musím čakať, kým ju zverejním i tu. Avšak odporúčam a hodnotím taktiež plným počtom bodov.

Františkáni z Bronxu od Luca Adriana sa javí ako nenápadná publikácia, no je to obrovský poklad. Ach, len nedávno som ju dočítala, a tak ma zasiahla ako doteraz žiadna z podobných kníh. Bolo to taktiež emotívne čítanie, no oproti 10 000 dôvodov, ešte väčšmi. Plakala som ako malé dieťa, ale nie od smútku, ale od zistenia, aký je Boh úžasný a ako nás všetkých miluje, dokonca i mňa, takú nehodnú osobu. Výborné čítanie, ktoré zachycuje osudy ľudí, s ktorými sa život veru nebabral a podkopával ich pri každej možnej situácií. Je to kniha o ľuďoch z Bronxu, geta, v ktorom by ste sa nechceli ocitnúť a radšej sa mu vyhli míľovou okľukou. Avšak dobrovoľne sa tam predsa len  niekto vybral...Uf, radšej ani nejdem o tom viac písať, lebo sa zas rozcitliviem. Recenziu už mám, len ju musím dať do čitateľnej podoby, a potom ju odoslať Zacheju...a na blogu sa určite taktiež objaví, pre mňa za viac ako plný počet bodov.
Máj
V máji som sa konečne prebrala. Predsa len, bol to máj, môj najobľúbenejší mesiac a jar už konečne ukázala svoje čaro i silu🌼. A to sa odzrkadlilo aj na aktivite blogu. Moja depresia a antichuť do blogovania zmizla a na blogu sa objavilo dokopy šesť článkov. 

Rozbehla som nový projekt s názvom Poďme sa hrať s blogerom, ktorý je zameraný na úpravu vzhľadu blogu a mal by pomôcť najmä začínajúcim blogerom. Avšak, možno si v ňom nájdu niečo i tí skúsenejší, no zatiaľ som sa s ním veľmi nepohla, ale nebojte sa, už sa doň konečne pustím naplno 😅.

V máji som priniesla jarné potulky, čo je super, lebo jarné zábery vždy uverejňujem až niekedy v polovici leta 😄. Okrem iného som konečne spravila aj článok z rady Na návšteve u... a zašli sme ku skvelým blogerkám ako je Bleise, Lili a Keleka.

Tento mesiac ste si mohli prečítať tri recenzie na tri eňo-ňuňo knižky 😊. Sabotáž, ktorú som spomínala v apríli (recenzia TU a samozrejme, že odporúčam!) a dva rozprávkové príbehy od Georga MacDonalda, Princezná a goblin (recenzia TU) a Princezná a Curdie (recenzia TU), ktoré sa stali mojou srdcovou záležitosťou a skrátka ich milujem - odporúčam na milión percent! Prekrásne príbehy, ktoré v sebe ukrývajú veľa myšlienok i posolstiev a prinesú mnoho aj dospelým. A druhú časť, Princezná a Curdie by som dala prečítať nejednému dospelákovi, povinne! A žiadne námietky 😄...
Máj bol na príspevky bohatší, no na prírastky naopak, chudobnejší. Pribudli mi dve knižky. Ví o tobě som dostala na recenziu od vydavateľstva Metafora (veľmi pekne im ďakujem) v podobe e-booku a to dokonca v predstihu. Mali takú, nazvime to, akciu, kde posielali na recenziu 10 špeciálnych výtlačkov...a ku mne sa vďaka náhode jeden dostal, no o tom až v Piesni radosti. Takto som si mohla prečítať skvelý príbeh ešte pred jeho vydaním a dokonca ho mám aj vďaka tomuto vydavateľstvu v hmotnej podobe. Taká som bola šťastná, keď mi napísali, že mi ďakujú za recenziu a pošlú mi aj knihu...hahá, no paráda, nie?! 😁

Ďalej mi prišla knižka Dovoľ mi všetko od slovenskej spisovateľky Mirky Novysedlákovej, ktorá mi ju sama ponúkla na recenziu. Júj, však ja som skoro vyletela z kože! (a mám v nej aj venovanie! 😍) Bola to pre mňa veľká česť, len škoda, že ma kniha nezaujala a tak veľmi som chcela 😔. Nuž, a teraz tá dilema...dostaneš na recenziu knihu od samotného autora, hm, si totálne happy a teba nakoniec nezaujme, hmm, a teraz píš na to recenziu! 😱 Fú, prečo práve ja? Prečo musím mať takú smolu...ale tak, úprimnosť nadovšetko a recenziu nájdete TU.
Jún
Tak jún iba teraz prednedávnom skončil a ja tápam v mysli, že čo sa vlastne za tento mesiac udialo 😶 No chápete ma? Ja som fakt mimoň 😂 Ale aspoň, že mám blog, pretože sa mi stal miestom spomienok, ktorý mi vždy občerství pamäť. 

Takže, na blogu boli uverejnené len štyri články, z toho dva týkajúce sa projektu Poďme sa hrať s blogerom (TU a TU) a dve recenzie na knihy od dvoch slovenských spisovateliek, Mirky Novysedlákovej a Svetlany Majchrákovej. Mirku som už spomínala v máji a pani Svetlanu Majchrákovú vám priblížim teraz. Dala som si totižto re-reading jej knihy pre mladších čitateľov Zrada, česť a tajomstvo (recenzia TU). Čítala som ju minulú rok, no sklamala a nezaujala ma. Avšak cítila som, že som asi nebola spravodlivá a aj vďaka dvom knihám od Georga MacDonalda sa mi otvorili oči. Knihy pre deti majú svoje kúzlo a skrýva sa najmä medzi riadkami. A pani Svetlana je skutočná kúzelníčka. Knižka bola naozaj milá a akoby som čítala nový príbeh. Skrátka, predtým som bola slepá a som šťastná, že som tejto milej knižke dala opäť šancu. A o pani Svetlanke vám ešte musím povedať v piesni radosti...
V júni mi pribudli tri nádherné knihy. Ozvena v tme od Francine Riversovej je pokračovanie trilógie V znamení leva. Prvá časť, Hlas vo vetre, sa stala pre mňa tou najlepšou knihou, akú som minulý rok čítala a príbeh si stále veľmi živo pamätám. Milujem Francinine príbehy a práve Hlas vo vetre sa ma dotkol tak veľmi, že ho z hlavy určite nikdy nedostanem, a ani by som sa o to nepokúsila😉. Na pokračovanie sa neskutočne teším a neviem sa dočkať toho, ako bude tento príbeh z prvého storočia, odohrávajúci sa v Ríme, pokračovať. Jednoducho, musela som si ho kúpiť aj keď som začínala mať prievan v peňaženke 😅.

Nezmazateľný dojem od Tamery Alexanderovej je recenzný výtlačok od vydavateľstva i527.net. Joj, tak sa z nej tešíííím! Tamera je úžasná a verím, že príbeh bude taktiež. Už ju čítam a zatiaľ je to super! A opäť ďakujem vydavateľstvu, že mi knižku na recenziu poslalo....ďakujem krásne

Klamári od Lockhartovej som si musela kúpiť. Konečne som zavítala u nás v meste do jedného z kníhkupectiev a zrazu ich tam nájdem za 4€! No nechaj ich tam! Fú, a tak som odchádzala z kníhkupectva s novým knižným úlovkom 😊. Toto dielo som už dlho chcela a naozaj sa naň teším. Len si nájsť čas a začítať sa doň, no keď ma čaká toľko kníh...hm, mala by som s tým už niečo robiť!
Stopárov sprievodca galaxiou a Dospelosť je mýtus nepatria mne, ale mojej úžasnej sestre. Mala totižto narodeniny, krásnych 20.rokov, a to som ako sestra a zároveň birmovná mama nemohla predsa ignorovať 😃. A tak som jej musela kúpiť Douglasa lebo som vedela, že ho už dávno chcela a Dospelosť je mýtus som mala v hľadáčiku vyhliadnutú práve pre ňu, pretože som tušila, že to bude skvelé. A to aj bolo! Nuž a možno sa pýtate, načo sa tu chválim cudzím perím 😂. Nemohla som skrátka odolať, tie knižky sú nádherné a poznáte to, keď má niekto blízky narodeniny, tak mu kúpite to, čo by ste si radi i vy sami prečítali (hádam to nie len môj prípad 😳). A Dospelosť je mýtus mám už zrecenzované, takže tento mesiac isto bude a Dougles sa ku mne taktiež dostane...no nie je super mať ďalšieho knihomoľa v rodine? Takto sa k vám dostanú knihy, ktoré by ste kúpili ktovie kedy, no postačí sviatok a dilema je vyriešená 😇.
Prečítané knihy
MAREC
Veď to vravím, vôbec som marec, mesiac kníh, neoslávila, čoho je dôkazom i počet prečítaných kníh...vraj dve! Hm, z toho sa asi nevyhovorím 😏 No nič to, ja som taký zvláštny milovník kníh, ale naozaj ich milujem. Tak aspoň v skratke, keďže som už obe tieto tituly spomínala...Kováčov učeň a Cinder hodnotím na 4/5 a s čistým svedomím odporúčam...jop, stručne a k veci 😋
APRÍL
Aj keď sa mi v apríli striedala nálada, ako i tomuto povestnému počasiu, tak som prečítala dokonca až 5 kníh! Vlastne nie až tak úplne, vysvetlím. 

Ví o tobě som mala prečítané za dva dni, a bola to kvalita, veľká, naozaj som nemohla prestať čítať. Rovnako ako aj Vyvolenie...ako som spomínala, bola to the best book of the year, aspoň zatiaľ 😉. Sabotáž bola takým milým, oddychovým čítaním a čítanie som si užila. Avšak, to sa nedá povedať o Učiteľovi tanca a už vonkoncom nie o Červenej kráľovnej. 

Učiteľ tanca od Julie Klassenovej bola nudná, poriadne nudná kniha. Julie mám rada ale toto, fú, tak toto veru nie...len s ťažkosťami som dielo dočítala (z toho i pár strán popreskakovala). Nezaujala ma takmer ničím, postavy boli otravné, príbeh nudný a prevedenie taktiež uspávalo...popravde si knihu už vôbec nepamätám, takže asi tak, pre mňa za 2,5/5. 

Ale i tak, najhoršia bola Červená kráľovná od Victorii Aveyardovej. WTF! Toto bola najhoršia kniha v mojom živote, dokonca horšia ako Selekcia (!😱!). Bola napísaná príšerne, príbeh bol príšerný, postavy boli príšerné....všetko bolo PRÍŠERNÉ!!! Autorkin štýl bol detský, akoby mala 10 rokov a písala to, čo ju napadlo v danom okamihu. Postavy boli klišé jedna radosť a k tomu všetkému autorka vykradla X-menov, a to mám X-menov rada. Hm, ale bolo to skrátka zlé, veľmi, VEĽMI, zlé! Hádam už nič horšie sa mi nedostane do rúk, lebo by som to už vážne nerozdýchala...a je vôbec niečo horšie ako Červená kráľovná? Selekcia bola prechádzka ružovou záhradou oproti tomuto. Poriadne ružovou, presladenou, až sa mi zdvíhal z tej sladkej vône žalúdok, ale i tak, pri nej som sa v porovnaní s Červenou kráľovnou cítila ako v raji...a túto knihu som ani nedočítala, len preskakovala stránky a nakoniec som si o ňu i tak trieskala hlavu, pretože som čas mohla využiť zmysluplnejšie 😒.
MÁJ
Za Máj som prečítala len dve knihy? 😶 Vlastne to boli len knižočky! Tomu sama neverím, ale fakty ukazujú, že je to tak 😄. Nevadí, ale boli to pekné knižky. 10 00 dôvodov a aj Zrada česť a tajomstvo...obe odporúčam.
JÚN
V júni sa mi do rúk dostala kniha Vyvedená z miery, ktorá bola, ako som už spomínala, výborná motivačná kniha a ja ju môžem len odporučiť. Rovnako i Františkánov z Bronxu, ktorý ma citovo vyšťavili, no naozaj to nie je zápor, práve naopak. 

Dospelosť je mýtus je skvelým komiksom pre introvertov a zabaví sa na ňom isto každý...za mňa plný počet bodov a (ne)recenziu hádam prinesiem čoskoro. Dovoľ mi všetko, ako už viete, ma sklamala, ale viem, že si svojich fanúšikov isto nájde. Takže za jún to máme štyri knihy...
Zdroj obálok kníh: gorila.sk
Celkový súhrn
Za obdobie štyroch mesiacov som prečítala 11 a pol knihy. A keď som sa tak dívala, tak za tieto štyri mesiace blog Pieseň fantázie začalo sledovať o 9 ľudí viac a je nás tu už 99! No páni, ešte jeden čitateľ a budem mať svojich prvých 100 😄. A na FB počet zo 72 vzrástol na 80...júj, tak sa teším každému novému čitateľovi a neskutočne si vážim vašu priazeň, krásne slovo, povzbudenie, pochvalu...VEĽKÉ PREVEĽKÉ ĎAKUJEM, že tu so mnou ste, vážim si to a mám vás všetkých rada😘...

Týmto tento dlhý súhrn končí a najbližšie (myslím teda) by sa mal na blogu objaviť článok plný radostí 😍A nezabudnite, na FB stránke ešte stále prebieha taká mini súťaž o hanmade záložky...majte sa krásne!

16 komentárov:

  1. Tak ze všech tvých čtyř měsíců a výčtu knih, jsem nečetla ani jednu :(
    A neboj, článek neunudil k smrti. Byl čtivý, vtipný, hravý, zajímavý, no prostě parádní.
    Krásný večer, měj se moc prima

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to knihy, ktoré v knižnej blogosfére nie sú, povedzme, veľmi populárne, či známe, takže sa do pozornosti až tak nedostanú, no na 1000 % stoja za pozornosť ^.^ A ja som šťastná, že sa ku mne dostali a ako tak pozerám, tak sa mi takmer všetky veľmi páčili♥
      Júj, tak to sa tešííím! :D Naozaj som sa bála, že či to nebude nudné, trápne a ja neviem aké ešte, ale tak si ma týmto komentárom potešila, ĎAKUJEM krásne♥^.^♥ Som veľmi-preveľmi rada, že zaujal a že si ho dokonca celý prečítala, lebo bol fakt dlhý :D
      Aj ty sa maj krásne Monika ;))

      Odstrániť
  2. Že vraj lenivá a popať, koľko si toho stihla napísať i prečítať. Ja ani polku z toho. Síce prečítané niečo "málo" mám, no nedostala som sa k recenziam. Ale ja za to tie tvoje milujem a raz keď budem veľká, možno tiež raz budem písať také recenzie ako ty. Už teraz sa teším na ďalšie tvoje články. Tie tvoje rady na bloggeri sú fakt super, pre mňa ako technicky negramotnú úplne sadnú.
    Prajem krásne leto a nezabudni sa pochváliť svojimi krásnymi fotkami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahá, ale 11 kníh niekto dokáže prečítať za mesiac :D a možno aj dva týždne O.o Ale každopádne som šťastná, že som naozaj niečo nie len prečítala, ale i napísala :)
      Och, Ali, ty si taká zlatá♥^.^♥ A prosím ťa, píšeš nie len skvelé recenzie, ale i články, ktoré sú úplne TOP!!! Toľko humoru, úprimnosti a životnej pravdy sa v nich skrýva, zakaždým ťa za to obdivujem ;))
      Už aby som sa do tej hry s bloggerom pustila na plno, lebo sa na seba hnevám, že to takto flákam -_-
      Aj ja ti prajem nádherné leto a hádam niečo i pofotím :D Maj sa krásne :))

      Odstrániť
  3. Krásny článok Mony :) I keď tvoje konštatovanie, že Červená kráľovná je tá najhoršia vec na svete ma núti chcieť si tú knihu prečítať ešte viac :D, aby som vedela, čo konkrétne na nej tak veľmi nenávidíš. Najviac ma však zaujala kniha Vyvolenie (ešte stále sa nejako držím toho YA), pretože ak si si ju ty tak neskutočne zamilovala, hádam si ju zamilujem aj ja. :D
    Je úžasné, že aj tvoja sestra rada číta. Moja prečíta knihu raz za uhorský rok a preto si všetky knihy musím kupovať sama. Už som jej navrhovala, že jej kúpim na narodeniny nejakú knihu, no môj zámer prekukla :D. No, čo už, každý z nás je iný.
    Na recenziu knihy Dospelosť je mýtus sa veľmi teším, pretože mám taký dojem, že tam bude tak trochu vyobrazený môj život :D Prajem ešte krásne prázdniny a veľmi sa teším na ďalšiu časť hrania sa s bloggerom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém♥^.^♥ No, tak to bolo teda niečo...čo ti poviem, ale zas viem, že ju takmer všetci milujú až na mňa. Fakt neviem, čo som to za čitateľa, ale tak, nesadla mi, vôbec, v žiadnom prípade :D
      Och, Vyvolenie♥♥♥ Tak to už je iná liga! Táto kniha nie je ako typické YA dystopie, teda aspoň ja som ju vnímala úplne inak. Mala hodnoty, posolstvá a naozaj sa nad ňou stále zamýšľam (tým nechcem povedať, že iné dystopie či YA sú zlé, práve naopak, mnoho kníh z tohto žánru ma veľmi milo prekvapilo). Je to kresťanská YA, možno i preto je iná, ale myslím, že dokáže skutočne zaujať, hlavne, ak čítaš medzi riadkami ;))
      A nie len ona, ale i moja mamina! :D Takže sme hneď tri knihomoľky v rodine, čo sú samé výhody ^.^ A neboj, možno i ona bude jedného dňa túto vášeň ku knihám zdieľať s tebou ;) Tak napríklad ja, až, keď som mala 18 som pochopila, aké sú knihy výnimočné♥♥♥ Ach, kiežby som tento svet objavila už skôr...
      Dospelosť je mýtus je skvelé! :D A veru, sama som sa našla takmer v každej jednej zobrazenej scéne...no, som introvert ako vyšitý :D Hádam recenziu (alebo skôr úvahu?) prinesiem čoskoro ;))
      Ďakujem a aj ja ti prajem nádherné leto, maj sa krásne a do hry s bloggerom sa vážne už čoskoro pustím :D

      Odstrániť
  4. Tomu se říká písemný porod :D Dost jsem si početla :D
    já už to shrnutí vzdala, vynechala jsem dva měsíce a pokračuji až červnem :D JJ jsem strašná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si teda skvelo vystihla :D A gratulujem, že si prišla až na koniec :D
      Ja neviem, mne by to asi nedalo, a tak som sa teda do toho štvormesačného zhrnutia pustila, nech náhodou nie je nakoniec až päťmesačný...to by som si zas od svojho karhavého "ja" vypočula svoje :D
      Maj sa krásne a prajem ti nádherné leto ;))

      Odstrániť
  5. Teda, ty si naozaj poctivý bloger! :)
    Čo sa týka tých Klamárov, odporúčam to čítať s veľmi otvorenou mysľou, nerobiť hneď prehnané urýchlené závery a po dočítaní sa nad tým celým ešte raz zamyslieť. Je potreba si prejsť tie situácie akoby nanovo, s informáciou, ktorú získaš na konci knihy. Som zvedavá, čo na to povieš, už teraz sa teším na recenziu. Ak budeš mať pocit, ýe si knihu/odkaz nepochopila, napíš mi do súkromnej správy, čítala som o knihe nejaké vyjadrenia autorky, že čo knihou zamýšľala a tak. Keď som čítala pár recenzií, hlavne tých československých, občas mi prišlo, že ten autorkin odkaz ostal nepochopený. Mohlo to byť aj prekladom, ja som to čítala v angličtine. Tak prajem super leto a veľa kvalitného čítania :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, kiežby :D Ale musela som sa do toho pustiť, lebo mi mi to nedalo...
      Fíha, tak to znie zaujímavo a zložito zároveň O.o Normálne ma to ale na knihu nalákalo ešte väčšmi...a určite, ak nepochopím zmysel, dám vedieť. Ale asi dám vedieť tak či tak, aby som sa uistila, či to moje zmýšľanie je správne :D Ďakujem za takúto skvelú možnosť ^.^
      Aj ja ti prajem nádherné leto a taktiež strávené so skvelou knihou♥♥♥

      Odstrániť
  6. Gratuluju k blízké 100 na blogu! Krásný článek shrnutí všech 4 mesících. Je super, že jsi četla cinder budeš čítat ďalej ? Strašně moc se mi tvůj vzhled blogu <3 Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM krásne♥^.^♥ Za všetko ;)) A určite sa pustím aj do pokračovania Mesačných kroník, už len tá ich obálka je vábivá :D
      A som taká rada, že sa vzhľad páči, ja som sa doň zaľúbila na prvý pohľad a po úpravách ešte väčšmi :D To bola šťastná náhoda, že som túto šablónu našla♥♥♥ Aj ty sa maj krásne a prajem ti nádherné leto ;)

      Odstrániť
  7. Keby tie knižky vedeli, čo všetko pre nich robíš a ako si si dala záležať na ich zhrnutí ^.^ neverím, že je v tvojich očiach niečo horšie ako Selekcia ;D som inak veľmi zvedavá na Vyvolenie a Ví o tobě. :) Teším sa na ďalšie krásne články a fotky. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aly, ty si taká zlatá...najprv ma potešíš na FB a teraz tu, veľká vďaka♥^.^♥ A ver mi, Červená kráľovná je naozaj na tom horšie ako Selekcia :D Inak Vyvolenie a Ví o tobě boli úžasné, odporúčam!!!
      A ja sa teším na tvoje články, už aby boli :D Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  8. Ten úvod!:D :D Tak úprimne od srdca som sa už dávno nezasmiala. Si úžasná fakt!:D A nie nie si cvok ani náhodou, práve naopak. Myslím si, že takéto 'alternatívne ja' žijú v každom z nás, len niektorí sa s nimi odmietajú baviť a popierajú ich existenciu (nevedia o koľko srandy prichádzajú).:D Je to ich smola.
    Normálne, máš môj obdiv za to, že si sa k tomuto celému napokon dokopala, asi by som si mala brať príklad od Teba. :) Ani neviem kde začať skôr, preto pekne po poriadku. Budem sa to naozaj snažiť zhrnúť čo najstručnejšie.
    Vo všeobecnosti by som k tomu povedala asi toľko, že si absolútne nemusíš vyčítať fakt, že sa ti v niektorých mesiacoch nedarilo prečítať toľko kníh, koľko by si si asi želala, pretože mám taký dojem, že v mojom prípade to bola dokonca len jedna kniha v priebehu dvoch mesiacov- no keďže mám v tomto ešte horšiu pamäť, fakt si nespomínam. Každopádne, tých kníh v mojom prípade nebolo veľa a článkov ešte menej.:/
    Nuže....a teraz rozmýšľam, čo k tej nevšeobecnej, keďže mám toho čo povedať naozaj ku každej jednej spomenutej knihe, ale nakoniec to asi urobím takto, že spomeniem len tie, na ktoré si nepísala recenziu alebo ktoré som nečítala ja sama v súvislosti ušetriť ťa od dlhého sedenia pri mojom komentári a oberania ťa o čas.:D Keď to zvládol každý, zvládnem to aj ja. A teda...
    Z vyššie spomínaných kníh ma zaujala napr. kniha Vyvolenie a ja viem, že sa mi raz jedného dňa dostane do rúk, čosi mi našepkáva, že to bude naozaj už čoskoro.:D Dystopie milujem a takéto s kresťanskou tématikou? To si predsa nemôžem nechať újsť. Už pri minule návšteve kníhkupectva som sa okolo nej krútila, fakt sa jej nedá odolať.:) Ďalšou v poradí je Ví o Tobě - v poslednej dobe bol okolo tejto knihy veľký humbuk a ja verím, že to bolo zaslúžene, no vlastný názor je v tomto aj tak nad všetky a preto si ho chcem utvoriť aj ja.:3 To isté platí aj o Klamárov. O tej knihe som nemala ani len tušenia do chvíle, keď si mi ju prvý krát spomenula - neviem presne či niekde tuto alebo v súkromných správach.:) Odvtedy mi nedá spávať a to znamená iba jedno - raz ňou budem listovať aj ja.:D Ooooch a Měsiční kroniky? Tu je škoda čokoľvek hovoriť...Aaaaa tak veľa kníh a tak málo časuuu!:( Fakt neviem, do čoho by som sa najradšej vrhla skôr. Aj tento komentár bude najskôr pôsobiť strašne chaoticky, za čo sa fakt ospravedlňujem. Ale keď ty si tu spomenula naozaj závidenia hodné kúsky a moje knihomoľské srdce to proste nezvláda.♥♥♥ :D Som veľmi preveľmi rada, že ťa nakoniec lenivosť pustila zo svojho zovretia a dovolila ti prísť s týmto.:) Teším sa na ďalšie články a zatiaľ prajem krásny zvyšok dňa.;)♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujém♥^.^♥ Ty vieš človeka vždy tak povzbudiť a potešiť, najmä teraz, keď prechádzam depresiou, ktorá sa ma drží ako kliešť už vyše týždňa...idem sa z toho zblázniť :(
      Ale ty si mala školu a skúšky a popritom i čítať, páni, to je obdiv. A ja, no, mala som času, kopec času a ako som ho využila...pozeraním do steny -_- :D Ja neviem, ale čaká ma toľko kníh a stále sa k ním nemám, fú, musím začať so sebou niečo robiť, kým ten čas ešte mám :D A prosím ťa, tvoje komentáre nikdy neoberajú o čas ^.^
      Och, Vyvolenie, kiežby sa ti táto kniha taktiež získala, bola úchvatná a už sa neviem dočkať pokračovania♥ A Ví o tobě bola parádička, úžasná, skvelo napísaná...dychberúca! Teraz ju číta práve moja sestra, tak som zvedavá, ako sa jej zapáči :) A na Klamárov sa chystám v auguste, tá kniha ma láka, tak som zvedavá, čo mi prinesie ;) Veru, tak veľa kníh a málo času...joj, potrebujeme predĺžiť deň! O.o :D
      Aj ty sa maj krásne a nesmierna vďaka za tvoj komentár, vážim si ho, veľmi♥ ;))

      Odstrániť